Renault Kenalkan Master H2-Tech Hidrogen, Ini Tenaga dan Jarak Tempuhnya

Selasa, 17 September 2024 - 20:24 WIB
loading...
Renault Kenalkan Master...
Renault Master H2-Tech Hidrogen. FOTO/ RENAULT
A A A
PARIS - Renault Master H2-Tech Prototype Industri pengangkutan teknologi hidrogen maju lagi dengan pengenalan Renault Master H2-Tech Prototype.



Van Master generasi keempat diperkenal pada November 2023 dan ditawarkan dalam rangkaian kekuatan enjin pembakaran dalaman (ICE) dan elektrik.

Master H2-Tech Prototype dibangunkan oleh HYVIA iaitu usaha yang sama di antara Kumpulan Renault dan Plug.

Bermula sebagai model konsep, varian hidrogen H2-Tech akan diperkenal pada tahun 2025. LEXUS MREC Banner Campaign Agustus 2024 Renault Master H2-Tech Prototype 2025 Renault Master H2-Tech Prototype dapat dipandu hingga 700 kilometer (WLTP) dan pengisian ulang dalam masa lima minit.

Van prototaip ini adalah hasil pembangunan selama lebih tiga tahun oleh HYVIA dan berdasarkan maklum balas pelanggan yang menggunakan dua versi awal H2-Tech sejak 2023.

Van ini direka bentuk untuk menawarkan ketersediaan operasi yang berterusan dan ketenangan fikiran bagi penggunaan intensif oleh industri.

Sebagai kenderaan komersial, van ini disesuaikan untuk pelbagai kegunaan intensif sebagai contoh van, badan casis, badan lantai (floor cab) atau diubah suai mengikut keperluan.

Renault Master H2-Tech Prototype 2025 Sejak awal lagi binaan untuk hidrogen telah diambil kira untuk mengekalkan ruang barangan dan beban muatan.

Satu lagi ciri pada van ini adalah sistem multimedia bersepadu untuk mengatur jarak dan penggunaan hidrogen yang optimal.
Halaman :
Dapatkan berita terkini dan kejutan menarik dari SINDOnews.com, Klik Disini untuk mendaftarkan diri anda sekarang juga!
Baca Berita Terkait Lainnya
Copyright ©2024 SINDOnews.com
All Rights Reserved
read/ rendering in 0.1261 seconds (0.1#10.140)